2011年7月8日星期五

2009展華老人中心分享



1.      介紹自己
L: 大家好,我叫惠宜
W: 我叫振東

L: 我哋舊年農曆新年同大家拜過年,跟著亦去過探訪過十多個院友的屋企,大家認唔認得我哋呢?

2.      沒有出席去年聖誕節的原因
W: 可惜舊年聖誕節就有冇來Party,跟著又冇探訪大家。
因為惠宜係在十一月發現患上末期癌病。
想到很快便要死了。要离開我,好傷心。驚啦。喊啦。唔知點算。

3.      帶着喜樂去面對疾病的痛苦
L: 舊年十二月做完手術,跟住又做化療,都好辛苦,最辛苦的就是常常訓唔到,經常訓到一兩點就醒咗,仲有週身的關節都痛。
你哋有沒有常常半夜醒咗就訓唔返,有就舉手,又有無週身都痛呢,有就舉手,咁你哋點搞?
其實呢的手術和化療的副作用係好辛苦,但我想神咁愛我,我相信祂不會俾我太辛苦。仲有,我唔開心又是要面對,點解唔開開心心咁面對。當我醒咗訓唔翻的時候,我會祈禱或做吓野,享受晚上的寧靜,亦試過非常不舒服,不能落床,我就在床上祈禱,同神傾計,仲試過傾傾吓就訓著咗。而週身痛的時候,就休息同祈禱,將痛苦講俾神知,神很鍚我,通常痛一陣就會無咁痛。呢幾個月我帶着喜樂去面對,所以呢幾個月我覺得過得很快。東,你呢幾個月又點過?

4.      帶着平安去面對親人的患病
W: 知道老婆得咗末期癌症,怕失去老婆,好担心,唔知點算,又喊過。
開始學照顧老婆,煮嘢比佢食,咁大个人第一次。
佢試過係廁所同廚房暈過,我當時好驚,好在同神祈禱比咗我地〝平安〞,个人慢慢定下來。
感謝神,雖然有啲辛苦,過程算順利。
只係需要六次化療就揾唔到癌細胞,都唔需要補針,中西醫都話神奇。

5.      總結:平安和喜樂是良藥
L: 睇翻過去呢年,我哋得多過失,得到最好的禮物就是神,祂和我哋一齊渡過人生痛苦的時候,祂更俾我哋平安和喜樂,有咗呢兩樣野,我們唔需要擔心,更不用找甚麼名醫。
W: 係呀,D醫生同中醫都話開心的会好快啲。開心會增加免疫力。
原來聖經已講過〝喜樂的心乃是良藥〞。我哋每日數吓開心的事情,例如呢次有好多人幫我哋,為我哋祈禱,又有人探我哋啦,數吓數吓,開心的事情愈數愈多。
所以〝平安〞同〝喜樂〞幫我哋過咗一年。

L: 我哋今次來,就想和大家分享呢份耶穌基督誕生,帶給我們最大的禮物,就是遇到疾病或痛苦時,可以向神祈禱,求祂賜平安和喜樂給我們。係呢度祝大家聖誕節快樂,新年平安。

沒有留言:

發佈留言